Известие

Collapse
No announcement yet.

Неознаваем проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неознаваем проблем

    Добър вечер колеги, дойде и моето време да се оплача след толкова години, дълго четене и мълчене (поради некомпетентната ми техническа част) и следене на повечето засягащи ме теми.
    Та.. проблема ми е следния, карам една от малкото в град Добрич ГТВ-та, тоест не с цел да се изхвърлям ама първата тук. Колата е 1.8 туйн спарковия мотор, слязла още в началото на 2-рата фаза от конвейра...
    Таа проблема ми е следния, колата е доста тромава без значение дали е топла или студена, и независимо колко мощност и се подава при пускане на саединителя просто забива красивата си муцуна до дън земя..., тук идва вапроса за дебитомер ламбда дросел МПХ и т.н., 2 пъти съм ходил на диагностика след като се появи този проблем и просто всичко реагира в нормативните си стойности, няма проблеми откъм тези чаркалаци ..., а и то няма и как да има при положение че дебитомер и ламда съм сменил преди 2000км... тук идва едно неправилно решение, да откача куплонзите на дебитомера и ламбдата... и хоп резултата е на лице - колата си понавървява доста сериозно спрямо мотор-купе съотношение... и почвам аз да мисля и за свещи, защото наистина от както имам колата (и не се смейте вече 4-та година имам 6000км минати с нея), не съм ги сменял, в интерес на истината дори не съм ги вадил да погледна в какво състояние са... таа може ли този проблем да идва точно зареди тия свещички?
    Last edited by idlEs; d.m.y г., 22:26.
    Alfonzo GTV 1.8TS 1998 | Ford Orion 1.4MI 1993 | Citroen AX 1.0MI 1994 | Keeway Hurricane 50cc 2008

  • #2
    Мда, първото ми предложение беше кабели и/или свещи още като започнах да чета. Не е зле да им хвърлиш едно око като за начало - състояние на електродите, цвят, въздушна междина, състояние на куплунзи на свещите, кабелите и бобините, състояние на изолацията на кабелите...

    Това няма връзка с вървежа, но масло сменял ли си за тези 4 години?
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #3
      Такова забиване, ако всичко друго е нард, може да ти го прави от ниско налягане на бензина в рейката.
      Освен това и от стар или калпав бензин. Особено от стар бензин.
      Ако и разстоянието между електродите е голямо, то си в напълно правилна посока.
      При голямо разстояние ще забива, особено на студено.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Такова забиване, ако всичко друго е нард, може да ти го прави от ниско налягане на бензина в рейката.
        Освен това и от стар или калпав бензин. Особено от стар бензин.
        Ако и разстоянието между електродите е голямо, то си в напълно правилна посока.
        При голямо разстояние ще забива, особено на студено.
        Само да добавя и дюзите в кюпа, а може да има и проблем със всмукателния тракт
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Е те тва си е неознаваем проблем.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Кабелите , по малко свещите , налягане в рейката , бензин помпата, електро инжектор , гледане последователно до намирането на повредата !
            1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

            Comment


            • #7
              Маслото е сменяно на 2 пъти досега, благодаря за предположенията... ще се проберят и ще Ви информирам.
              Alfonzo GTV 1.8TS 1998 | Ford Orion 1.4MI 1993 | Citroen AX 1.0MI 1994 | Keeway Hurricane 50cc 2008

              Comment

              Working...
              X